tisdag 23 februari 2010

Sportlov!

Ja, jag har inte sportlov men det har Anton. Han är ledig från Förskolan denna veckan, så kusinen Linus har sovit här sen i söndags, de leker och busar och har det jätte kul.

Elin växer på. På en vecka har 4 tänder tittat fram och älskar att gå runt. Runt möbler, gå med våra fotpallar och sen har hon sin gåvagn som också är poppis. Titta säger hon klart och tydligt och pekar gärna med hela handen. Idag satte jag saxen i hennes lugg. Den hängde ända nere i ögonen.

Försöker att sitta och scrappa ibland, blir mest om semester på Öland som scrappas i 8x8 storlek. Idag bjuder jag på en layout som jag har gjort till reprint.

3 kommentarer:

Eva-Lena sa...

Vilken fin Lo. Här var det sportlov förra veckan :)
Ha en bra vecka.
Kram

Jane.D sa...

Nu förstår jag varför Henrik tyckt det varit tråkigt på "dagis" den här veckan. Anton är en av hans absoluta favoritkompisar!

Vilken fin LO! Vad är det för papper som du använt till bakgrund, det röda med det vita mönstret?

Ps. Hoppas du har en härlig födelsedag!

Johanna sa...

Jättefin LO! Tack för kommentaren i min blogg - man ska nog inte oroa sig så mycket för barnens sömn, precis som du säger! :) Vilka söta barn du har! Johanna.