tisdag 13 april 2010

Mycket som händer!

Även om man går hemma om dagarna så går det väldigt lång tid mellan varven att jag uppdaterar här. Just nu känns det som det händer mycket. Vi har gett oss in på att hitta ett hus och vi har hittat ett hus som vi vill ha, men just nu är det budgivning på huset och det känns lite skrämmande. Det som är mest skrämmande är att man skall kunna ha råd att bo där också efter man har lagt sitt bud. Men som tur är har vi en underbar bankdam som hjälper oss. Så vi får se hur det går. Vill man se vilket hus det är så gå in och titta här.Annars så närmar sig Elins 1 års dag med stormsteg. Tänk att det snart är ett år sedan hon kom ut och vi fick hålla henne i våra armar.
Just nu är jag inne i en period då jag läser mycket böcker. Idag avslutade jag denna boken:


Mycket bra bok. Andra böcker som jag vart kan rekommendera är :

1 kommentar:

Erica sa...

de ser inte ut som att vara värt 2,150 000 kr mycket mindre än vårat hus... vi köpte vårat hus bara för 800 000 kr men ja skulle tagit dit en anticimex så man får reda på ifall det är några bristningar.. för besiktningen säger inget