lördag 7 augusti 2010

Min älskade familj!

När vi firade bröllopsdag i onsdags, så var vi i Smyge och åt lunch. Svärföräldrarna var också med, för de har varit nere och hälsat på ett par dagar. Men i alla fall när vi var i Smyge lyckades jag fotografera min familj, då även min man som annars försöker undvika kameran.

Vi hade en mysig stund och sen på kvällen grillade vi här hemma.

Annars går vår tid till att plocka upp lådor och fixa i huset. Igår var Aleks på Ikea så nu skall det bli ordning på Elins rum. Får visa lite bilder sen. Scrappat får jag inte så mycket gjort. har en layout på mitt pysselbord som jag vänder och vrider på ibland, någon gång skall den väl bli färdig.

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad kul att se er alla :-). Hoppas att allt är bra och att ni njuter i huset.

KRAM

Erica sa...

Ja låter ju trevligt :) Vilket år är ni inne på ? vad firar ni då ? ha det bäst

kram