onsdag 3 mars 2010

En vanlig onsdag, fast ovanlig.

Idag är det egentligen en vanlig onsdag, fast just denna onsdag skall vi äntligen fira min brorsdotter som fyllde 11 år den 19 februari. Jag hoppas att hon kommer bli nöjd med sin present som hon får.

I fredags blev vårt lilla troll 10 månader gammal. Ett riktigt troll är hon för det ser man på håret. Bildbevis:


Elin har gått från 2 tänder till 7 tänder på bara två veckor. Hon älskar att gå, men går inte helt själv än men det räcker att hon får hålla i ett finger så går hon. Här om dagen fick jag klippa hennes lugg för den hängde ända nere i ögonen, lite snett blev det men vad gör det på ett troll.


Idag får ni titta in i Reprints blogg, där ligger ett mini album som jag har gjort på morfar, jag gjorde detta album innan han gick bort i början på året, rättare sagt exakt 2 månader sedan. Reprint har haft med det på mässan som var i mitten på januari.

3 kommentarer:

Ika sa...

GULLUNGE....

Så fint album du har gjort om din Morfar...Kärt minne att bevara.

Kram Ika

Maggi sa...

Underbara unge!! Oj oj, 7 tänder?! Alica har bara 4 :) Hon har dock 4 på G, dom syns :) Kramis

Charlotte sa...

Pratade me min barnmorska om de igår, hon sa att om de blir jätte jobbigt i helgen så skulle jag ringa Ystad o berätta för dem... Men hon sa samtidigt att de kunde blir en jobbig förlossning då eftersom kroppen sj inte satt igång värkarna...