onsdag 10 mars 2010

Vart tar tiden vägen??

Ja, det kan man undra. Tyckte det var helg precis och nu är det redan onsdag. Här har vi varit lite små förkylda, ja Aleks och Elin har varit riktigt förkylda och är fortfarande. Men vad är en förkylning egentligen mot alla andra som har det mycket värre.

Jag har under en längre tid följt en blogg om Anna som har kämpat mot sin cancer. Man upptäckte den strax efter hon hade fött sin dotter 2008 i måndags skrev hennes man att nu skulle hon resa bort. Även om jag inte känner Anna och hennes familj så känns det ändå. Man har fått följa hennes kamp har inte Anna kunnat skriva i sin blogg så har hennes man gjort det. Och nu har tiden kommit då det är tid för Anna att resa bort och lämna sin man och 2 åriga dotter och övrig släkt och vänner. Livet är allt orättvist. Det får mig att tänkta på hur mycket jag älskar min familj.



1 kommentar:

Ika sa...

Usch Lotta..Vad hennes berättelse berörde mej...Jag blev så himla ledsen..

Först var jag tveksam om jag skulle läsa eller inte..Men jag lärde mej mycke..Ja Lotta..Livet är orättvist.

Kram Ika